Ενέργειες του Δήμου Βόλβης για την Προώθηση Τουρισμού
Σε πολλαπλά επίπεδα, ο δήμος Βόλβης έχει λάβει οργανωμένες πρωτοβουλίες για την προσέλκυση τουριστών το φετινό καλοκαίρι, εστιάζοντας κυρίως στις Βαλκανικές χώρες. Η σημασία αυτή ενισχύεται από την κατάργηση των συνοριακών περιορισμών Σένγκεν ανάμεσα στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, γεγονός που αναμένεται να ενθαρρύνει περισσότερους επισκέπτες.
Συμμετοχή σε Διεθνείς Εκθέσεις
Μαζί με την Ένωση Ενοικιαζομένων Δωματίων Σταυρού και το Σωματείο Τουριστικών Καταλυμάτων Ασπροβάλτας – Βρασνών, ο δήμος συμμετείχε για άλλη μια χρονιά στις Διεθνείς εκθέσεις τουρισμού στο Βελιγράδι, το Βουκουρέστι και τη Σόφια. Κατά τη διάρκεια αυτών των εκθέσεων, πραγματοποιήθηκαν σημαντικές επαφές με τουριστικούς πράκτορες και εκπροσώπους αυτοδιοίκησης από χώρες όπως η Βουλγαρία, η Ρουμανία και η Σερβία.
Η συμμετοχή αυτή αποδείχθηκε ζωτική, καθώς στόχος είναι η δημιουργία ενός βιώσιμου δικτύου συνεργασιών που θα προωθήσουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής.
Διερεύνηση Νέων Αγορών
Πέρα από τις τρέχουσες δράσεις, ο δήμος Βόλβης έχει επεκτείνει τη δράση του και στην αγορά της Ουγγαρίας. Μέλη της δημοτικής αρχής επισκέφθηκαν τη Βουδαπέστη, όπου και ανέλαβαν να φιλοξενήσουν αντίστοιχη αποστολή από την Ουγγαρία, ευελπιστώντας να ενδυναμώσουν τις σχέσεις και τις συνεργασίες μεταξύ των δύο περιοχών.
Μάλιστα, οργανώθηκαν και δύο αποστολές: η πρώτη στη Ρουμανία (Μπρασόβ και Βουκουρέστι) τον Μάρτιο, συνοδευόμενη από τη Μικτή Χορωδία, και η δεύτερη στους 12 ελληνόφωνους δήμους του Σαλέντο στη Νότια Ιταλία στα τέλη Απριλίου. Κατά τη διάρκεια αυτών των επισκέψεων, αναδείχθηκαν οι τουριστικές δυνατότητες και το φυσικό κάλλος του δήμου Βόλβης.
Αισιοδοξία για την Τουριστική Σεζόν
Ο πρόεδρος του Σωματείου Τουριστικών Καταλυμάτων Ασπροβάλτας – Βρασνών, Απόστολος Τσακρίδης, και ο πρόεδρος της Ένωσης Ενοικιαζομένων Δωματίων Σταυρού, Κώστας Παπαζώης, εκφράζουν την αισιοδοξία τους ότι η φετινή τουριστική σεζόν θα ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Οι ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι στιγμής φαίνεται να αποδίδουν καρπούς, με τις κρατήσεις για τον Ιούνιο να βρίσκονται ήδη σε υψηλό επίπεδο.
Η στρατηγική αυτή, εστιάζει στην ανάπτυξη συνεργασιών και την προβολή των τουριστικών προϊόντων της περιοχής, κάτι που, αναμφίβολα, θα οδηγήσει σε ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα στο μέλλον.